Fair & Share kerstpakketten

1 november 2017

Deze heerlijke reep is één van de items uit de Present kerstpakkettenlijn van Fair & Share van Tastemakers. Hiermee verras je je medewerkers of relaties met een leuke attentie én doe je tegelijk iets voor kwetsbare mensen in de samenleving. Een deel van de opbrengst van dit pakket komt namelijk ten goede aan Stichting Present en de landelijke voedselbanken. Zo deel je dubbel uit!

Tastemakers is een bedrijf dat concepten ontwerpt voor de kerstpakkettenbranche. Elk jaar ontwikkelen ze ook een kerstpakketten lijn waarvan een deel van de opbrengst naar een goed doel gaat. Voor het kerstseizoen van 2017 is dit net als vorig jaar de Fair & Share lijn en Present is weer uitgekozen als een van de goede doelen!

Ontvangers van dit pakket kunnen in december via de website van tastemakers.nl stemmen op het doel waaraan Tastemakers vervolgens een donatie doet. Wilt u als bedrijf uw medewerkers een kerstpakket geven? En zou u daarmee ook Present willen ondersteunen? Dan is dit een mooie kans! U kunt het pakket bestellen bij een regionale leverancier, een overzicht vindt u hier.

Tastemakers heeft jarenlange ervaring in de kerstpakketten branche en legt de nadruk op onderscheidende thema’s, kwalitatieve producten en een naadloze logistiek. Het Fair & Share pakket kenmerkt zich als ‘puur en no nonsens’. De lijn bevat weer andere producten dan vorig jaar en heeft een mooie nieuwe look: speels, eigenwijs, kleurrijk en helemaal van nu. Elk product heeft een bijzondere eigenschap in het kader van duurzaam. Dit wordt aangeduid met opvallende groene iconen. De puurheid van de producten wordt versterkt door de natuurlijke uitstraling met kraft bruin, wit en het frisgroene logo.

Download hier de flyer en bezoek de website van Tastemakers met alles over de inhoud van het Fair & Share pakket.