Flexers bij Present: 6 vrijwilligers vierden een projectenjubileum

20-01-2020

Vrijwilligerswerk bij Present is nooit saai. Ieder project is weer anders, doordat de situatie iedere keer weer anders is. Bij Present hebben we een grote groep vaste vrijwilligers van ca. 40 personen, die zich als individu hebben aangemeld. Zij zijn enthousiast over Present, juist omdat je zoveel verschil kunt maken in één dag. Iedere maand ontvangt de flexgroep een uitnodiging om mee te doen aan verschillende projecten. Als je kunt en het leuk vindt, doe je mee.

Deze manier van werken bevalt onze flexers goed. Sommige flexers zó goed, dat ze al jaren hebben verbonden met Present en al meegedaan hebben met vele projecten. We mochten dan ook diverse jubilea vieren in 2019:

• Klaas Boersma en Margreet Verloop vierden dat ze al 100 projecten hadden uitgevoerd via Present
  • Gerdien Eijken, Mieke Selst, Gien Schoester en Roelof Hans vierden dit jaar dat ze aan 25 projecten hebben meegedaan.

Vind je het werk van Present ook belangrijk en lijkt het je leuk om af en toe een project mee te doen met onze flexgroep? Stuur ons een bericht en we nemen contact met je op.