Hartenpost Valentijnsactie door Present en M-Pact

26 januari 2021

In het begin van dit nieuwe jaar hebben Stichting Present en Stichting M-Pact de handen al in een geslagen om een nieuwe Hartenpost editie neer te zetten, en dan nu rondom Valentijnsdag. Hartenpost is een tekening, kaartje, knutselwerkje of cadeautje dat door de brievenbus past en dat je maakt voor eenzame of kwetsbare mensen in Enschede.

Deze editie krijgt echter een verrassende twist omdat er ook een zogeheten Hartenloterij aan vast zit, waarbij de ontvanger ook nog een leuk Hartenpakket kan winnen!

Wilt je ook meehelpen met het maken van Hartenpost? Stuur dan je gemaakte post vóór 12 februari naar:

M-pact Hartenpost
Lonnekerspoorlaan 122
7523JM Enschede

of

Stichting Present
Deurningerstraat 12
7514 BH Enschede

Of lever je post in bij een van de Jumbo Inleverpunten. De post wordt verzameld van 14 januari tot 14 februari.

We zijn volop bezig om het Hartenpakket te vullen met mooie Valentijnscadeautjes. Wil je bijdragen aan het Hartenpakket? Dat kan door een bedrag te doneren onder vermelding van ‘Valentijnsactie’

Doneren Hartenpakket