Welkom nieuwe partner: Inaday Merken en Patenten

8 juni 2020

Op 8 juni mochten we bij Present Enschede weer een nieuwe partner verwelkomen! Inaday Merken en Patenten is betrokken bij de Enschedese samenleving en wil het werk dat Present Enschede daarin uitvoert van harte ondersteunen.

Deze ondersteuning wordt vormgegeven door een Bronzen Partnerschap, waarbij het bedrijf de stichting voor een jaar ondersteunt met een financiële bijdrage. Als stichting zijn we daar natuurlijk enorm mee geholpen, want ieder vrijwilligersproject is een op maat georganiseerde vrijwilligersdag, die zorgvuldig wordt gematcht, gecoördineerd en begeleid.

Vanmorgen werd het certificaat Maatschappelijk Betrokken Ondernemer door coördinator Leonie Verloop overhandigd aan eigenaar Frank Bouman.

Wil je ook Present zijn met je bedrijf? Mail of bel Leonie Verloop: 06-43833040, of lees er meer over via deze link.

[sb-custom-gallery]