Nieuw bestuurslid: Josefa ter Horst

15 oktober 2018

Vanaf 1 oktober maakt Josefa ter Horst onderdeel uit van het bestuur van Present Enschede. Ze is veertig jaar werkzaam geweest in de gezondheidszorg. Daar heeft ze gewerkt als leidinggevende in een woon-zorg-centrum. Josefa is echtgenote, moeder en mantelzorger. Daarnaast is ze betrokken als vrijwilliger bij de Ontmoetingskerk van de Protestantse Gemeente Enschede.

Ze vertelt: Ik wil graag mijn expertise verder ontwikkelen en hoop hiermee mijn bijdrage te leveren voor de Stichting Present. Mijn motto is: ‘Vele handen maken licht werk’.

Wij zijn erg blij met de komst van Josefa en kijken ernaar uit om samen met haar te bouwen aan een samenleving in Enschede waarin het steeds vanzelfsprekender wordt om naar elkaar om te zien.