Present Enschede geeft 75 Zomerpakketten weg

30 april 2021

Voor het tweede jaar organiseert Stichting Present Enschede de actie Zomerpakket, waarmee gezinnen met kinderen in de zomerperiode een hart onder de riem wordt gestoken.

Wat voor veel gezinnen een periode van rust en ontspanning is, is voor kwetsbare gezinnen vaak juist een periode van stress. Om deze gezinnen te ondersteunen, krijgen ze een vakantiepakket met daarin allerlei speelgoed, spelletjes, iets om te bakken, een bon voor een ijsje enz. We zijn al volop bezig om deze pakketten te vullen!

Voor hulpverleners

Om zeker te weten dat de pakketten terecht komen bij mensen die het nodig hebben, kunnen uitsluitend hulpverleners een pakket aanvragen voor hun cliënten. Dit kan tot 14 juni 2021.
De pakketten worden uitgedeeld in de periode van 5 t/m 9 juli 2021.

Aanmelden Gezin

Voor scholen

Als school kun je meedoen met het inzamelen van speelgoed voor de Zomerpakketten. Wil je als school iets betekenen voor kinderen die niet op vakantie kunnen omdat ze te kampen hebben met ziekte en armoede? Neem dan contact op met Ine ter Horst 06-21985498 / ine.ter.horst@presentenschede.nl

Doneren

Wil je bijdragen aan deze actie? Donaties voor de inhoud van deze pakketten zijn natuurlijk van harte welkom.

• Voor donaties in natura (speelgoed, entreekaartjes, boeken, spelletjes enz) kun je contact op met Ine ter Horst 06-21985498 / ine.ter.horst@presentenschede.nl
  • Je kunt deze actie ook ondersteunen door een gift over te maken:

Doneren Zomerpakket

We willen dit jaar in totaal graag 75 gezinnen blij gaan maken met een pakket!