Present Enschede goed doel bij Haringparty

18 juni 2020

Op 8 juni was Present Enschede het goede doel bij de Haringparty die Gastrobar bijRozendaal organiseerde. Het traditionele eerste vaatje Nieuwe Haring werd geveild met een opbrengst van €600,-.

Dit bedrag zal ten goede zal komen aan de actie Zomerpakket, die Present Enschede organiseert voor kwetsbare kinderen in Enschede. De pakketten bevatten allerlei speelgoed om de zomer mee door te komen. Een mooie manier om deze kinderen een hart onder de riem te steken!

Eveneens hartverwarmend was dat de bieder die net niet niet het hoogste bod had óók zijn bedrag aan Stichting Present schonk! Het is fantastisch dat we ook deze bijdrage aan het werk van de stichting kunnen toevoegen.

Fotograaf Ruud van der Linden maakte een aantal prachtige foto’s die een goede impressie geven van de avond.

[sb-custom-gallery]