Present genomineerd voor de Enschedese Vrijwilligersprijs!

10 oktober 2019

In samenwerking met de Gemeente Enschede organiseert M-Pact dit jaar voor het eerst de Enschedese Vrijwilligersprijs. Enschede kent vele organisaties, instellingen en verenigingen die zich elk op hun eigen manier vrijwillig inzetten voor de bewoners van Enschede. Dit jaar willen zij deze organisaties in het zonnetje zetten door middel van de uitreiking van de Enschedese Vrijwilligersprijs 2019. De prijs is bedoeld voor organisaties, instellingen of verenigingen die op een bijzondere manier met haar vrijwilligers omgaan. En Present Enschede is genomineerd!

Op “de Nationale Vrijwilligersdag 2019” zal bekend gemaakt worden wie de Enschedese Vrijwilligers Prijs 2019 gewonnen heeft. Deze zal dit jaar gehouden worden op zaterdag 7 december 2019 van 12:30 tot 17:00 uur, locatie Theater Prismare aan de Roomweg 167d (Roombeek, Enschede). Ook dit jaar is er weer een leuk programma met entertainment, gezelligheid en natuurlijk de prijsuitreiking!

Draag je Present Enschede een warm hart toe en gun je ons deze prijs? Stem dan op ons! Stemmen kan tot 1 december via deze link.