Present is jarig!

19 januari 2019

Enschede, 19 januari 2019

Hoera! Vandaag bestaat Stichting Present Enschede precies 12,5 jaar. Een feestelijke dag, die we niet ongemerkt voorbij laten gaan.

In 2006 zijn we gestart met het matchen van groepen vrijwilligers aan Enschedeërs in kwetsbare omstandigheden. In 2007 hebben we 20 projecten georganiseerd; het jaar 2018 konden we afsluiten met 210 projecten, ruim tien keer zoveel. We hebben in totaal op 1038 plaatsen in Enschede een groot verschil kunnen maken. Een prachtig resultaat waar we trots op zijn!

We zijn dankbaar voor alle hulpverleners, vrijwilligersgroepen, bedrijven en organisaties die samen met ons omzien naar arme, zieke en eenzame Enschedeërs.

Vandaag vindt ons eerste jubileumproject plaats. De eerste van 12 bijzondere projecten die we gedurende ons jubileumjaar gaan uitvoeren.