Present op de Kidsfoundation dag op het Van Heekplein

25 augustus 2020

Zondag 13 september 2020 vindt de Jongbloed Kidsfoundation dag plaats in Enschede, waarbij ook Stichting Present aanwezig zal zijn.

Op het van Heekplein zijn dan allerlei verschillende activiteiten voor kinderen. We gaan met elkaar stoepkrijten, voetballen, spelen, springen op een springkussen tot we erbij neervallen en nog veel meer. De Kidsfoundation dag is een initiatief van Stichting Present en de Jongbloed Foundation en bedoeld om kinderen uit gezinnen met een financiële uitdaging een leuke en zorgeloze middag te bezorgen. Uiteraard is ieder kind welkom zodat we met elkaar een onvergetelijke dag hebben!

Houd deze datum vrij in je agenda, meer informatie volgt. Tijdens de Kidsfoundation dag zijn ook de vaste items zoals het Food-plein, non-food area en de curiosamarkt van de partij.

Houd de Facebook pagina en website in de gaten voor het laatste nieuws!

Vanwege het coronavirus zijn er verschillende maatregelen getroffen door het Nederlandse kabinet. Deze maatregelen gelden ook voor de Zondagmarkten in Enschede.

• Houd 1,5 meter afstand van anderen (behalve voor kinderen tot 18 jaar);
  • Was vaak je handen;
  • Hoest en nies in de binnenkant van je elleboog;
  • Schud geen handen;
  • Blijf thuis bij verkoudheidsklachten;