Present organiseert actie Zomerpakket

02-06-2020

Dit jaar organiseren we als Present Enschede voor het eerst de actie Zomerpakket! Juist vanwege de corona-crisis zitten meer gezinnen thuis in de zomervakantie, en dat na al een hele lange periode noodgedwongen thuis te hebben gezeten als gezin. Een zomerpakket lijkt juist nu van harte welkom!

Een zomerpakket is bedoeld om de zomertijd voor gezinnen die het niet breed hebben en voor wie de zomer niet zo’n leuke periode is, nét een beetje zonniger te maken. De zomerpakketten worden samengesteld en uitgedeeld door (Present)vrijwilligers met bijdragen van verschillende Enschedese bedrijven en organisaties.

Wil je als bedrijf een bijdrage leveren aan deze actie? Dat kan door middel van een leuke gadget voor in het zomerpakket of door een financiële bijdrage. Neem hiervoor contact op met Ine ter Horst, tel 06-37226655 / mail i.terhorst@presentenschede.nl

Een zomerpakket kan uitsluitend door hulpverleners worden aangevraagd voor hun cliënt(en). We hebben 50 zomerpakketten uit te delen. (Eénouder)gezinnen met kinderen van 4 tot en met 13 jaar komen in aanmerking voor een pakket. Ben je een hulpverlener en wil je een pakket aanvragen, klik dan hier.  Aanmelden kan tot uiterlijk 19 juni.