Present in de race voor Stichting Specsavers Steunt

23 november 2017

Stem mee voor Present Enschede!

Ieder jaar kiest Specsavers Nederland een goed doel om ondersteunen. Specsavers is een lokaal betrokken organisatie en wil met hun vestigingen bijdragen aan de stad. Per verkocht hoortoestel of verkochte bril leggen ze een vast bedrag opzij voor een goed doel. Dit bedrag wordt aan het einde van het jaar aan een plaatselijk goed doel geschonken.

Om mee te dingen kunnen goede doelen zich inschrijven bij Stichting Specsavers Steunt en proberen om zo de meeste stemmen te vergaren.

Ook Present doet mee en we hopen dat zoveel mogelijk mensen op ons stemmen. Dit stemmen gebeurt in de week van 23 november tot en met 30 november. We roepen iedereen op om (natuurlijk het liefst iedere dag) je stem op ons uit te brengen, zodat we door kunnen gaan met het organiseren van prachtige projecten voor kwetsbare mensen in Enschede.

Stemmen kan hier