Projectbegeleiders bedankt!

18 juni 2020

Bij Present hebben we een bijzondere tijd achter de rug. Sommige projectbegeleiders hebben aangegeven dat ze tijdelijk niet ‘present’ konden zijn. Anderen hielpen mee om de trajecten en acties die we gingen organiseren uit te voeren en te begeleiden. Al met al heeft het veel flexibiliteit en aanpassingsvermogen gevergd van onze trouwe vrijwilligers.

Normaal gesproken houden we regelmatig een inloop voor onze projectbegeleiders en zien we elkaar vaak. Nu deden we dat digitaal. Dat is toch anders. We misten ze. Tijd voor een rondje dus!

Een rondje Enschede (en Boekelo) wel te verstaan, op onze mooie handige bakfiets. Algemeen coördinatoren Marjet en Leonie brachten een kleine (en lekkere) blijk van waardering rond om onze projectbegeleiders een hart onder de riem te steken. We zijn namelijk super blij met zoveel enthousiaste vrijwilligers!

[sb-custom-gallery]