Uitbreiding team Present Enschede

18 november 2021

In augustus is ons team uitgebreid met in totaal vijf nieuwe vrijwilligers. Daar zijn we erg blij mee, want Present Enschede groeit! Allereerst zijn we twee projectcoördinatoren rijker: Henri en Ineke zijn ons komen versterken en zijn samen met Klaas verantwoordelijk voor het maken van alle matches tussen de groepen vrijwilligers en hulpvragen. Daarnaast hebben we op dit moment twee trainees die ons programma ‘Jong Present’ (MDT) volgen: Rieneke en Mariska. Rieneke is er tot en met december en Mariska tot en met januari. Daarnaast hebben we dit jaar voor het eerst een stagiair van de opleiding Social Work: Arianne. Zij was na afloop van haar traineeship zo enthousiast over Present, dat ze haar derde jaars stage graag bij ons wilde doen.

Hieronder stellen ze zich aan je voor:

Ineke van der Meulen – projectcoördinator

In september mochten we een nieuwe projectcoördinator verwelkomen in ons team: Ineke van der Meulen is erbij gekomen om de matches te maken tussen groepen vrijwilligers en hulpsituaties.

Lees meer over Ineke

Henri Cooiman – projectcoördinator

Vanaf 1 september is Henri Cooiman in ons team gestart als projectcoördinator. Zijn hoofdtaak is het coördineren en begeleiden van de projecten van Vakschool Het Diekman. Daarnaast zal hij in de loop van het jaar diverse andere coördinerende taken op zich gaan nemen.

Lees meer over Henri

Rieneke Grutter – Trainee

Midden in de zomer is ze al van start gegaan: onze nieuwe trainee Rieneke Grutter. Ze wilde zich na haar studie bij een maatschappelijke organisatie verder ontwikkelen en kwam uit bij Present Enschede.

Lees meer over Rieneke

Mariska Verburg – Trainee

Ook Mariska vond de weg naar Present Enschede omdat ze in het kader van haar studie Social Work op zoek was naar een stage-adres. Ze volgt bij Present het programma Jong Present in het kader van Maatschappelijke Diensttijd.

Lees meer over Mariska

Arianne de Bloois – Stagiair

En ook Arianne de Bloois is in september gestart in het team van Present, als stagiair in het kader van haar opleiding Social Work. Denk je nu: ‘wat een bekend gezicht?’ Dat klopt! Want voor de zomervakantie was ze als trainee verbonden aan de stichting en verscheen ze in de vlogserie tijdens onze Projectenmarathon in mei.

Lees meer over Arianne