Vacature communicatiemedewerker (vrijwilligerswerk)

6 oktober 2016

We zijn blij met al die mooie projecten die we doen en daar willen we graag over vertellen. Daarom zijn we op zoek naar een vrijwilliger die wil helpen met allerhande werkzaamheden rondom communicatie. Draag je Present een warm hart toe en heb je wat tijd over? Dan komen we graag met je in contact!

Wat ga je doen

• Website up-to-date houden.
  • Nieuwsbrief maken, zowel een papieren versie als een digitale versie via MailChimp.
  • Facebook bijhouden.
  • Persberichten schrijven en versturen.
  • Kleine evenementjes organiseren, zoals een deelname aan een beurs of een feestje voor onze vaste vrijwilligers.
  • En nog allerhande andere leuke communicatie-klussen, ook afhankelijk van wat je leuk vindt.

Wij zoeken iemand die

• Een sociaal hart heeft voor mensen aan de rand van de samenleving.
  • Ervaring heeft met communiceren en organiseren.
  • Kan werken met WordPress, MailChimp en Facebook.
  • Die achter de visie en werkwijze van Present staat.
  • Ongeveer vier uur per week beschikbaar is.

Wij bieden

• Een gezellig en inspirerend contact met een klein team.
  • Gerichte ondersteuning bij het uitvoeren van de taken en een gedegen inwerkperiode.
  • Ruimte voor eigen ideeën en inbreng.
  • Een werkplek op kantoor (maar thuiswerken kan ook).
  • Een vrijwilligersvergoeding in verhouding met je werkuren (indien gewenst).
  • En vooral bijzonder werk waarbij je handen en voeten geeft aan naastenliefde.

Heb je interesse?

Leuk! Dan zouden we je graag willen leren kennen. Stuur een e-mail naar info@presentenschede.nl ter attentie van Gerda Vink. Fijn als je in je e-mailtje al iets over jezelf wilt vertellen. Heb je nog vragen? Neem dan ook contact op met Gerda. Zij is op maandag, dinsdag en donderdag telefonisch bereikbaar op nummer: 06 – 43 83 30 40.