Voor hulpverleners: info-uurtje over Fonds Bijzondere Noden en Present

27 juni 2019

Voor hulpverleners die geïnteresseerd zijn in hoe het Fonds Bijzondere Noden Enschede en Present Enschede werken, organiseren we jaarlijks een info-uur. Ook op 12 juni was deze bijeenkomst weer goed bezocht. Hoe werkt het Fonds Bijzondere Noden precies en wat zijn de voorwaarden voor een bijdrage? Wanneer kun je als hulpverlener een beroep doen op een groep vrijwilligers via Present Enschede om een cliënt te helpen? En wat moet je daarvoor doen? Dit waren vragen die aan de orde kwamen.

Deze voorlichting was met name bedoeld voor hulpverleners die nog niet zo bekend zijn met het Fonds Bijzondere Noden en/of Present Enschede

Heb je deze bijeenkomst gemist en wil je er de volgende keer graag  bij zijn? Of wil je als hulpverlener graag een presentatie op kantoor door Fonds Bijzondere Noden of Stichting Present? Stuur dan even een berichtje en dan nemen we contact met je op.