Voorstellen projectcoördinator: Henri Cooiman

1 november 2021

Vanaf 1 september is Henri Cooiman in ons team gestart als projectcoördinator. Zijn hoofdtaak is het coördineren en begeleiden van de projecten van Vakschool Het Diekman. Hij stelt zich graag aan je voor:

Hallo , ik ben Henri Cooiman, 63 jaar, getrouwd,  vader van 4 kinderen en opa van 15 kleinkinderen.
Heb een zeer divers arbeidsverleden, groot deels in het onderwijs als docent en leidinggevende maar ook in het  bedrijfsleven.
Ruim 5 jaar in zuid Frankrijk gewoond en gewerkt als manager van een vakantiedorp en camping. Daar ook  met Hope4all mensen opgevangen die er kort of langere tijd er tussenuit moesten. We werkten daar samen met diverse Nederlandse zorginstellingen.
Sinds 1 september werkzaam bij Present als projectcoördinator. Hoofdzakelijk hou ik me bezig met de Vakschool, een groep leerlingen die 12 donderdagen een project draaien in teken van hun stage. Ik zie het als als uitdaging om meer leerlingen te betrekken bij het werk van Present, zodat ze meer oog krijgen voor hun naasten.

We heten Henri van harte welkom in het team van Present Enschede!