Welkom bij Present!

30 maart 2021

Present groeit en het bestuur en team van Present groeien mee. We mogen een nieuw bestuurslid, een nieuw teamlid en twee trainees verwelkomen bij Present. We stellen ze graag aan je voor.

Dennis Jongbloed – penningmeester

Eigenlijk is Dennis niet nieuw bij Present, want als ambassadeur was Dennis al enkele jaren aan de stichting verbonden. Hij wisselt zijn ambassadeurschap in voor het penningmeesterschap! Dennis heeft een eigen bedrijf: Jongbloed Fiscaal Juristen en Jongbloed Accountants. Vanaf de eerste ontmoeting is hij enthousiast over Present Enschede en denkt hij graag mee over de activiteiten van de stichting. Hij stelt zichzelf hier graag verder voor.

Gien Schoester – projectcoördinator

Ook Gien kennen we al langer bij Present. Als flexer heeft ze al diverse projecten uitgevoerd. Omdat het werk bij Present groeit en we afgelopen jaar meer acties dan ooit hebben georganiseerd, komt ze als projectcoördinator het team van Present versterken.

Niki Leussink – trainee

Ook vanaf april zal Niki Leussink ‘present’ zijn! Ze is een studiegenoot van Arianne en ze gaan het traineeship op dezelfde dagen volgen. Handig én gezellig. Niki zal zich bezighouden met de voorbereiding van de Zomerpakkettenactie die we dit jaar weer willen organiseren, voor gezinnen die te kampen hebben met ziekte en/of armoede. Hier stelt Niki zich aan je voor.

Arianne de Bloois – trainee

Vanaf april komt Arianne de Bloois als trainee het team versterken. Ze studeert Social Work aan Saxion Hogeschool en wil graag praktijkervaring opdoen bij Present. Ze zal zich voornamelijk gaan bezighouden met de organisatie van de Projectenmarathon die Present organiseert ter gelegenheid van haar 15-jarig bestaan. Ze stelt zich hier verder voor.

We zijn blij met deze versterking in onze stichting!