Welkom op de Present-zaterdag!

5 november 2019

Op zaterdag 8 februari 2020 vindt de jaarlijkse Presentdag plaats op Landgoed Zonheuvel in Doorn. Deze dag staat garant voor een sterk inhoudelijk en inspirerend programma met veel ruimte voor ontmoeting. Het thema dit jaar is ontspannen, ontmoeten, ontdekken. Dit thema krijgt inhoud in de verschillende onderdelen van de dag.

We starten de dag met Erik Dannenberg, Pieter Cnossen en Bert Roor. Zij vertellen alles over de trends en ontwikkelingen omtrent Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen. Centraal staat de tegencultuur in de samenleving; de maatschappij die naar elkaar omziet: vrijwilligerswerk 2.0. Daarna volgen twee rondes workshops met aansluitend de uitreiking van de Bruggenbouwer van het jaar!

Op deze zaterdag zijn de bestuurders, relaties, vaste vrijwilligers, groepenbegeleiders en andere Present supporters van harte welkom. Ben of voel je je betrokken bij Present Enschede? Dan ben je van harte uitgenodigd bij deze landelijke bijeenkomst, waarin alle lokale Present stichtingen bij elkaar komen om expertise uit te wisselen en ideeën te delen. Vrijwilligers, bestuursleden en coördinatoren, ze zijn allemaal aanwezig om zich te laten inspireren en inspiratie door te geven.

Aan het eind van de dag ken je nieuwe best practises van andere stichtingen en ben je op de hoogte van de ontwikkelingen in en rondom het Present netwerk. Met zoveel enthousiaste Presenters op één locatie kan het niet uitblijven dat je geïnformeerd én geïnspireerd weer naar huis vertrekt.