Welkom projectcoördinator Ineke van der Meulen

1 november 2021

In september mochten we een nieuwe projectcoördinator verwelkomen in ons team: Ineke van der Meulen is erbij gekomen om de matches te maken tussen groepen vrijwilligers en hulpsituaties. Ze stelt zich graag aan je voor:

Na jaren in de hulpverlening gewerkt te hebben, ben ik, Ineke van der Meulen- de Jong, nu op het kantoor van Stichting Present Enschede terecht gekomen. Ik kende Stichting Present al van de jaren dat ik diaken in de Protestantse Gemeente Enschede was. In de 40 dagen voor Pasen hadden we in onze kerk het project ”Veranderdagen”. Groepen vrijwilligers gaven zich op en Stichting Present zocht er klussen bij. Wat leverde dat veel positieve energie op bij iedereen. Daar leerde ik Klaas, Leonie en Marjet al kennen. Deze zomer kwam ik een advertentie tegen op Facebook, waarin gevraagd werd naar een projectcoördinator. Dat pasten precies bij de fase waarin ik zit. Per 1 september ben ik begonnen en al doende leer ik groepen vrijwilligers en projecten te matchen. Graag tot ziens!!

We wensen Ineke veel succes en plezier met haar werkzaamheden bij Present Enschede!