Welkom stagiaire: Arianne de Bloois

7 oktober 2021

Met plezier stellen we Arianne de Bloois aan je voor. Zij is in september gestart als stagiaire bij Present Enschede. Denk je nu: ‘wat een bekend gezicht?’ Dat klopt! Want voor de zomervakantie was ze als trainee verbonden aan de stichting en verscheen ze in de vlogserie tijdens onze Projectenmarathon in mei. Ze stelt zich hieronder (opnieuw) aan je voor:

Hallo!

Mijn naam is Arianne de Bloois, ik ben 24 jaar en ik studeer Social Work aan het Saxion in Enschede.

Voor de zomervakantie was ik trainee bij Stichting Present. En dit is mij zo goed bevallen dat ik ook graag mijn 3e-jaars stage van Social Work bij Present wilde doen. En gelukkig kon dat!

Dus hierbij wil ik mij graag voorstellen als nieuwe stagiaire bij Present! Ik heb super veel zin om me het komende schooljaar in te zetten voor de stichting en natuurlijk voor de inwoners van Enschede. Ik hoop dat het een leerzaam jaar gaat worden waarin ik uit ga groeien tot een jong professional!

Arianne, opnieuw welkom bij Present! Veel succes en plezier!