Welkom trainee Kallisty Kossen

23 oktober 2020

Vanaf 1 september is Kallisty Kossen als trainee aan de slag. Haar taak is om het project Samen Ontdekken, dat Present en Manna samen hebben ontwikkeld, te ondersteunen. Ze  zal allerlei ondersteunende taken doen rondom de cursus en is verantwoordelijk voor het schrijven van de procesevaluatie ervan.

Hieronder stelt ze zichzelf aan je voor:

Mijn naam is Kallisty (18), ik werk bij Present Enschede als trainee Samen Ontdekken. Ik ben super trots dat ik mijzelf een werknemer van Present kan noemen en kom dan ook met plezier naar het werk toe. Ik heb gereageerd op mijn huidige functie (projectondersteuning eenzaamheid), omdat het onderwerp eenzaamheid mij persoonlijk aanspreekt en ik altijd al vrijwilligerswerk heb willen doen. Daarnaast studeer ik aan de opleiding juridisch-administratief dienstverlener en deze administratieve functie past daar natuurlijk perfect bij (alhoewel dit geen stage is voor mijn studie).

Heb je net zoals ik altijd al vrijwilligerswerk willen doen, maar heb je het gevoel dat je nog te jong bent of zeggen mensen dat tegen jou? Dan raad ik je aan om alsnog vrijwilligerswerk op te pakken, want het is een geweldige manier om bij te dragen aan de samenleving waarnaast je ook nog eens je eigen vaardigheden en passie(‘s) ontdekt/uitbreidt.

We heten Kallisty van harte welkom bij Present Enschede en wensen haar veel succes bij haar werkzaamheden!