Welkom trainee: Niki Leussink

1 april 2021

Vanaf april zal Niki Leussink starten als trainee. Ze gaat zich vooral bezighouden met het organiseren van onze Zomerpakkettenactie, waarmee we gezinnen met kinderen in de zomermaanden een hart onder de riem willen steken. Hieronder stelt ze zich aan je voor:

Heyy ik ben Niki Leussink, ik ben 20 jaar oud en woon in Enschede. Momenteel zit ik in mijn 2de jaar van de opleiding Social Work op Saxion in Enschede.

Ik ben via een vriendin terechtgekomen bij Stichting Present. Het lijkt me ontzettend leuk om bij verschillende projecten te mogen ondersteunen en deze te organiseren. Ook kan ik door middel van het traineeship mezelf verder ontwikkelen en meteen kwetsbare mensen een steuntje in de rug geven. Ik vind het erg mooi dat mensen als vrijwilliger in deze tijd elkaar helpen en er voor elkaar kunnen zijn. Ik heb heel veel zin om te beginnen en om deel te mogen zijn van Stichting Present.

Alleen ga je sneller maar samen kom je verder.

Met vriendelijke groet,

Niki Leussink

Samen met haar studiegenoot Arianne zal ze op maandag en woensdag Present zijn. We heten haar van harte welkom in het team!