Word vriend van Present: ‘Club van 100’

26 oktober 2020

Om nog meer mensen te kunnen betrekken bij het werk van Present Enschede, zoekt de stichting 100 vrienden die éénmalig €100,- willen doneren. Vrienden van Present dragen als lid van de Club van 100 bij aan de projecten van Present, die bijzondere ontmoetingen tussen vrijwilligers en kwetsbare inwoners van Enschede mogelijk maken.

Het lidmaatschap van de ‘Club van 100’ is voor iedereen: zowel particulieren als bedrijven kunnen zich ervoor aanmelden. Het lidmaatschap duurt een jaar. In dat jaar ben je als vriend van Present welkom bij de jaarlijkse netwerkbijeenkomst die Present organiseert voor alle vrienden en partners van de stichting.

Nieuwe leden ontvangen bij aanmelding een leuk en praktisch welkomstgeschenk. Aanmelden kan via dit formulier.

[sb-custom-gallery]