Bedrijf of organisatie

Word partner van Present. Daarmee steun je de vele projecten die jaarlijks in Enschede worden uitgevoerd voor een leefbare samenleving. Daarnaast kun je zelf aan de slag.

Jaarlijks project

Partnerschap met Present bied je een manier om van betekenis te zijn in Enschede en omgeving. Niet alleen bieden wij partners jaarlijks een passend project van maatschappelijke betekenis. Medewerkers kunnen zelf bepalen op welke manier ze zich willen laten inzetten. Maatschappelijk verantwoord ondernemen in de praktijk.

Investering met lokale maatschappelijke impact

Maar partnerschap van Present levert nog meer op. Want Present bemiddelt niet alleen voor groepen uit bedrijven, we willen de hele samenleving in beweging krijgen in het omzien naar kwetsbare mensen! Ook groepen vrienden, studenten, kerkgenoten, buurtgenoten, scholieren en zelfs gezinnen kunnen meedoen bij Present. Deze groepen nemen zelf geen budget mee. Maar door jouw investering kan Present ze wel inzetten!

Pakket op maat

Er zijn veel verschillende manier om te investeren in Present. Onze partners bieden we een pakket op maat. Samen zoeken we naar een partnerschap dat past bij jouw organisatie, en dat jou én Enschede iets oplevert. We kijken wat voor bedrijf of organisatie je bent, en we zoeken een bijdrage die daarbij past. In dit overzicht vind je de pakketten die Present Enschede aanbiedt. Ook andersoortige inzet van mensen, middelen, media en massa bespreken we graag (vrijblijvend) met je. Wilt je meer weten over partner worden van Present Enschede? Neem contact met ons op.