Teamcoaching

Teamcoaching IkBen!Zinvol

IkBen!Zinvol is een effectieve en duurzame vorm van teamcoaching, dus met een maatschappelijk randje.

• Vooraf bepaal je samen met een professionele teamcoach de coachingsdoelstellingen en de exacte invulling van de dag.
  • In de ochtend voert het team een project naar keuze uit in bijzijn van de coach.
  • Na een uitgebreide lunch staat de middag in het teken van reflectie en evaluatie. Door een spiegel voor te houden, creëert de teamcoach openheid rondom de huidige samenwerking, wordt bevestigd wat goed gaat en worden de ontwikkelingspunten in kaart gebracht.
  • Zowel individueel als in teamverband krijg je  – naast inspiratie  – een concrete set adviezen en vaardigheden mee. Deze worden uitgewerkt in een rapportage, zodat je dit nog eens rustig terug kunt lezen.

De kosten van een IkBen!Zinvol -traject liggen rond de €3000,- exclusief BTW.  De exacte kosten bekijken we per situatie, omdat deze afhangen van je probleemstelling, de specifieke coachingsdoelstellingen en de omvang van je team. Neem contact met ons op voor een persoonlijk gesprek en een offerte op maat.

Maak kennis met onze coaches