Verhalen

Directie Grolsch is present

De directie van bedrijfspartner Grolsch heeft onlangs een ochtend de handen uit de mouwen gestoken op zorgboerderij Stichting Boerderij De Viermarken . Samen met de medewerkers hebben ze gezorgd dat het bonenveld werd opgebouwd zodat er ingezaaid kan worden.

“Zowel ik zelf als mijn collega’s hebben het project als erg leuk én nuttig ervaren. De combinatie van het fysieke werk als het contact met de mensen van De Viermarken en ook met Present vonden wij erg goed! Het werken in de buitenlucht, met mooi zonnetje en de mensen met elkaar bezig te zien om zich actief in te zetten op de boerderij maakte indruk en gaf goed aan wat De Viermarken betekent in het leven van veel mensen”, aldus een van de directieleden na afloop van het project.

Mirjam Janse van de Viermarken: “Ontzettend bedankt voor jullie enthousiaste inzet! Onze medewerkers hebben de samenwerking met jullie als zeer prettig ervaren. Dank daarvoor!”

En daar sluiten we ons natuurlijk helemaal bij aan!

📸 Chantal van der Burgt