Poloshirts voor Present flexers

20-04-2017

De heren ‘Flexers’ die via Present regelmatig vrijwillig aan de slag gaan in deze omgeving hadden een wens: een poloshirt zou prettig zijn. Deze wens heeft Bouwservice Stofbergen in vervulling doen gaan.

Jenny en Martin van Bouwservice Stofbergen zijn geïnteresseerd  geraakt in het Presentwerk via Albert Olthof, één van de vaste vrijwilligers van Present, die enthousiast over zijn bijzondere vrijwilligerswerk vertelt: “we hebben onlangs nog een schutting verplaatst voor een alleenstaande in rolstoel die hiertoe zelf geen mogelijkheden toe zag, een flinke klus”.
“Mooi wat Albert en zijn Flexcollega`s voor de mensen in zijn omgeving doet” aldus Jenny.
Op dinsdag 7 maart werden de shirts uitgereikt in het clubhuis van TC Vaassen. De tennisvereniging heeft het clubhuis beschikbaar gesteld voor enkele Present activiteiten. De vrijwilligers vanuit YWAM Heidebeek, die daar via Present  fietslessen hebben verzorgd wilden graag poseren met de poloshirts.

Op de foto: Jenny Stofbergen die van Albert Olthof een bloemetje als dank ontvangt; Daarnaast flexers Henk Spek en Gerard Hardeman en drie studenten die aan het fietsproject hebben meegewerkt.