Kerstpakket Fair & Share

23-10-2017

Ook dit jaar is er de mogelijkheid om als bedrijf een kerstpakket samen te stellen door Fairtrade producten te bestellen bij Tastemakers. Opnieuw worden daarmee Stichting Present en de Voedselbank gesteund. We hopen dat weer veel bedrijven meedoen!

BEDRIJVEN OPGELET!

Net als vorig jaar is er ook dit jaar de mogelijkheid om uw kerstpakket samen te stellen door Fairtrade producten te bestellen bij Tastemakers. Als u dat doet, ondersteunt u hiermee een goed doel, doordat de opbrengst hiervan bestemd is voor Stichting Present en de Voedselbank. Vorig jaar heeft het in totaal €21.615 opgebracht!

Via onderstaande volgende link komt u op de website, waarop u de producten kunt zien die u kunt bestellen. U kunt het pakket bestellen bij een regionale leverancier (link: http://www.kerstpakketleveranciers.nl/)

Van een bedrijf dat eerder gebruik heeft gemaakt van deze mogelijkheid, weten we dat het pakket erg in de smaak viel bij de werkgever en de werknemers.

Wij hopen dat veel bedrijven hiermee hun voordeel doen en dat er veel van deze gelegenheid gebruik wordt gemaakt.