Meedoen als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Ermelo het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Samen een brug slaan tussen vraag en aanbod. Wat fijn dat we ontmoetingen kunnen blijven organiseren in deze tijd. De ene dag organiseren we een urgente praktische hulpvraag en op een ander momenten bellen we voor een sociaal project op afstand, en alle projecten coronaproof! Het team van Present Ermelo blijft bezig en wat is het dan fijn om een goede werkplek te hebben bij Work&Life Center

Ontvang jij de nieuwsbrief al? We houden je graag op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Meld je nu aan via www.presentermelo.nl
... Lee meerSee Less

2 days ago

Hoe tof: we hebben een heuse bakfiets!

Dit voorjaar willen we de bakfiets graag inzetten om een bemoediging te zijn voor mensen die in deze tijd alleen of eenzaam zijn en geen eigen netwerk hebben. Zij worden bij ons aangedragen door hulpverleners. Als vrijwilliger van Present ga je bij hen op bezoek met de bakfiets, die gevuld is met koffie, thee en wat lekkers. Eventueel met een voorjaarsbloemetje, of -voor de mensen die liever niet buiten komen- met raamstiften om samen bijvoorbeeld 'boter, kaas en eieren' te spelen. Maar we staan open voor andere ideeën! Uiteraard alles coronaproof!

Interesse om mee te doen? stuur ons een berichtje op info@presentermelo.nl
... Lee meerSee Less

1 week ago
Load more