Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Ermelo het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Hallo! Mogen wij 2 minuten van je tijd?
- ga naar www.voor.nl/voorbeeld-projecten/2020
- login met je Facebook account
- zoek Stichting Present
- geef je punten
- klaar

Bedankt alvast voor de moeite! 👍
... Lee meerSee Less

3 weeks ago

Hallo! Mogen wij 2 minuten van je tijd?
- ga naar https://www.voor.nl/voorbeeld-projecten/2020
- login met je Facebook account
- zoek Stichting Present
- geef je punten
- klaar

Bedankt alvast voor de moeite! 👍

Jaaaa!! Zo af en toe komt er weer eentje voorbij! Zoals deze super beursvloermatch tussen Stichting Present Ermelo en Feenstra Tuin Aanleg & Onderhoud. Want werken in de tuin kan prima op 1,5 meter afstand. Op 28 en 29 mei jl. heeft Stichting Present een tuinproject uitgevoerd waarbij o.a. een heg rondom een tuin is gesnoeid. Voor het uitvoeren van dit project heeft Feenstra Tuin Aanleg & Onderhoud gehoorbescherming en diverse heggenscharen inclusief brandstof ter beschikking gesteld.
Door de bijdrage van Feenstra heeft Present Ermelo samen met een aantal vrijwilligers een kwetsbaar gezin kunnen helpen. Tijdens het werk is gebleken dat de aanwezigheid van Present ook enkele buren heeft geactiveerd. Zij hebben ook gereedschap meegebracht om te kunnen gaan snoeien en zo werd dit project er één van verbinding. En dit alles is begonnen op Beursvloer Ermelo! Voor meer info www.beursvloerermelo.nl
#beursvloerermelo #maatschappelijkbetrokken #verbinden
... Lee meerSee Less

3 weeks ago