Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Ermelo het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Beste vacature ever!

• Ermelo Diner 2019

21-10-2019

Donderdag 10 oktober zijn een kleine 70 Ermeloërs bij elkaar gekomen voor[...]
  • Jong Present

01-04-2019

Als je echt wilt bijdragen aan de maatschappij en je cv wilt verbeteren[...]
  • Het was bijzonder!

27-03-2019

'Wat heb ik er van genoten om samen met de kinderen een ochtend door te[...]
  • Gezocht: bestuurslid

28-01-2019

Present Ermelo is een daadkrachtige en flexibele organisatie die bestaande[...]

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Stichting Present Ermelo heeft een bericht gedeeld.
Stichting Present Ermelo

Dank voor jullie inzet, vrijwilligers van Ermelo!Vrijwilligers maken Ermelo mooi! En daarvoor willen WE, samen met de Gemeente Ermelo deze vrijwilligers bedanken op 4 december! Hoe? Lees verder! www.welzijnermelo.nl/nieuws/gratis-workshops-voor-alle-ermelose-vrijwilligers-op-4-december/ ... Lee meerSee Less

1 month ago

Dank voor jullie inzet, vrijwilligers van Ermelo!

"Hoe komen jullie aan zoveel jonge vrijwilligers?" Onze jongeren zetten zich vaak in voor een ander; het is gezellig, je levert een bijdrage aan mensen die zelf veel mee maken & je leert ook nog eens klussen! Wil jij je ook één keer, of vaker, inzetten? Meld je aan via www.presentermelo.nl ... Lee meerSee Less

2 months ago

Hoe komen jullie aan zoveel jonge vrijwilligers? Onze jongeren zetten zich vaak in voor een ander; het is gezellig, je levert een bijdrage aan mensen die zelf veel mee maken & je leert ook nog eens klussen!  Wil jij je ook één keer, of vaker, inzetten? Meld je aan via www.presentermelo.nl
Load more