Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Ermelo het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

• Present Ermelo in tijden...

17-03-2020

Vanwege het coronavirus hebben we helaas moeten besluiten de[...]
  • Kerstvakantie

18-12-2019

Met veel plezier kijken we terug op een mooi jaar. Met zo'n 400[...]
  • Ermelo Diner 2019

21-10-2019

Donderdag 10 oktober zijn een kleine 70 Ermeloërs bij elkaar gekomen voor[...]
  • Jong Present

01-04-2019

Als je echt wilt bijdragen aan de maatschappij en je cv wilt verbeteren[...]

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Wij Ermelo zijn Present! Ook in Coronatijd.

In deze moeilijke tijd rondom het coronavirus kunnen onze gewone projecten geen doorgang vinden.

Wat wij nu wel kunnen doen:
Wij willen voor inwoners van Ermelo Present zijn in de vorm van een boodschap doen voor mensen die ziek zijn of thuis moeten blijven en geen eigen netwerk hebben. Voor mensen die in een sociaal isolement zitten een luisterend telefonisch oor zijn, door met regelmaat contact op te nemen. Hiervoor zijn wij afhankelijk van onze vrijwilligers. Doel is om één vrijwilliger te koppelen aan één hulpvrager.
Present Ermelo is te bereiken via:
T. 06 12502939
E. hein.van.klooster@presentermelo.nl

Namens het Team van Present Ermelo
Goede gezondheid gewenst!

6 days ago

Wij Ermelo zijn Present! Ook in Coronatijd.

Wat wij nu wel kunnen doen:
Present Ermelo is te bereiken via:
T. 06 12502939
E. hein.van.klooster@presentermelo.nl

Namens het Team van Present Ermelo
Goede gezondheid gewenst!

Yess, ook wij willen bijdragen aan dit goede initiatief! Samen met onder andere Welzijn Ermelo bieden wij een helpende hand om met elkaar in contact te komen. Kijk op de site voor meer informatie. Vragen? Stuur een berichtje!Ook in Ermelo is men bereid om iets voor een
ander te doen tijdens de Corona crisis. Welzijn Ermelo heeft in overleg met de Gemeente Ermelo het voortouw genomen om u een helpende hand te bieden om met elkaar in contact te komen. Lees hier verder hoe u hulp kunt bieden / vragen en zie de reeds bestaande initiatieven! www.welzijnermelo.nl/diensten/helpende-handen-i-v-m-coronavirus-hulp-nodig-of-bieden/

Met: Wijkvereniging Ermelo-West, Zorggroep Noordwest-Veluwe, Coronahulp Ermelo, Leefbaarheidsteam Ermelo, Sociaal Team Ermelo, Fonteinwerk

1 week ago

Stichting Present Ermelo heeft de omslagfoto bijgewerkt.
Stichting Present Ermelo

Tevreden en dankbaar schept, kapt, snoeit en zaagt Hein erop los. “Deze mevrouw is zo blij dat we hier zijn. Ze zei: ‘Ik wist niet dat er nog zulke lieve mensen bestaan’. Maar die zijn er wel, je moet ze alleen even tegenkomen.” Vanmiddag gaat een ander groep vrijwilligers aan de slag in de voor- en achtertuin.

(vrijdag 13 maart 2020)

Ermelo.nieuws.nl
ermelo.nieuws.nl/nieuws/20200313/stichting-present-nldoet-wel-in-ermelo/?fbclid=IwAR0S0pkSo3MIQjR...

1 week ago

(vrijdag 13 maart 2020)

Ermelo.nieuws.nl

Door annulering van onder andere een NLDoet project hebben wij 6 veiligheidsbrillen en meerdere mondkapjes overgehouden. Deze zijn afgeleverd bij het Gezondheidscentrum aan de Julianalaan! #zorgvoorelkaar #present #ermeloDit bericht graag delen!

Huisartsen hebben dringend mondkapjes nodig om coronapatiënten de zorg te blijven geven die ze nodig hebben.

We doen daarom een dringend beroep op iedereen die extra mondkapjes heeft om hier een aantal van te doneren.

** LET OP**: alleen mondkapjes FFP1, FFP2 en FFP3 zijn welkom!
In orginele verpakking.

Heb je mondkapjes over? Bel dan 0341 – 217 217.
Onze medewerkers geven je instructies hoe je de mondkapjes veilig inlevert.

Namens de huisartsen alvast heel erg bedankt voor je hulp!
#zorgvoorelkaar #doneerjemondkapje

2 weeks ago

Door annulering van onder andere een NLDoet project hebben wij 6 veiligheidsbrillen en meerdere mondkapjes overgehouden. Deze zijn afgeleverd bij het Gezondheidscentrum aan de Julianalaan!  #zorgvoorelkaar #Present #Ermelo
Load more