Meedoen als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Ermelo het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Gebruik onze elektrische bakfiets!

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

**Gezocht: opslagruimte voor onze bakfiets!**
Om materialen snel, makkelijk en duurzaam op locatie te krijgen maken onze vrijwilligers gebruik van deze bakfiets. Op dit moment hebben wij nog geen passende opslagruimte gevonden. Wij zijn opzoek naar een ruimte van 4x2 meter gelegen in het centrum van Ermelo. Weet jij een plek? Wij horen het graag!
... Lee meerSee Less

4 weeks ago
**Gezocht: opslagruimte voor onze bakfiets!**

Comment on Facebook