Present zijn in tijden van corona

03-02-2021

Als Present is het ons verlangen dat het steeds normaler is dat we omzien naar elkaar. Dit doen we door een brug te bouwen tussen mensen die zich willen inzetten en mensen, zonder voldoende netwerk, financiën en goede gezondheid, die deze inzet goed kunnen gebruiken. Het is in deze tijd niet gemakkelijk om Present te zijn. In overleg met de gemeente Ermelo hebben we toestemming om projecten op te pakken die urgent zijn.

Pieneke Koops, Beleidsmedewerker Gemeente Ermelo vertelt:

“In de Gemeente Ermelo willen we zo veel mogelijk ondersteunende taken blijven uitvoeren. Het ondersteunen van psychisch kwetsbare is, juist nu, van groot belang! Present Ermelo speelt daarin een belangrijke rol. Blijf vooral Present in deze tijd.”

Per project mogen we met twee vrijwilligers tegelijk aan de slag. We houden een tijdsbestek van circa twee uren aan per twee vrijwilligers, met inachtneming van de overige coronaregels. Fijn dat we kunnen blijven omzien naar de ander!