Lente-Present-Dag

01-05-2021

De Evangelie Gemeente Ermelo nodigt je uit! Hoe kunnen we samen de ander dienen, omzien naar elkaar en delen in onze talenten, tijd en liefde? Samen willen we delen; delen met elkaar en met mensen om ons heen. Op woensdagavond 19 mei en zaterdagochtend 22 mei gaan we samen op pad. Samen delen in de wijk, samen delen met Present Ermelo.

In tijden van sociale afstand neemt de kwetsbaarheid van verschillende doelgroepen flink toe. Zo ook onder de alleenstaanden. Zo wil de Evangelie Gemeente Ermelo in deze periode, tussen Moederdag en Vaderdag, omzien naar alleenstaande,, gebroken gezinnen, kwetsbaren die in deze tijd afhankelijk zijn van mensen die hen vrijwillig willen bij staan. Samen kunnen we delen door praktische en sociale projecten te organiseren.

Met de aanmelding zal Present een match maken tussen jouw aanbod, een urgente hulpvraag én word je gekoppeld aan een andere EGE-lid om samen een project op te pakken. Aanmelden voor de ‘Lente Present Dag!’ doe je via het aanmeldformulier voor groepen. Dit kan vanaf 1 persoon of een huishouden. Geef hierbij de voorkeur van het project aan door te kiezen uit de EGE-projecten.