Dit is Present

Dit zijn wij

Op veel plekken in Nederland zijn we Present. We hebben tientallen lokale stichtingen, zo ook in Ermelo. Al vele vrijwilligers vonden via ons hun weg naar kortdurende projecten in hun eigen buurt of regio. Hun werk vormt een welkome aanvulling op de bestaande professionele hulpverlening. Daarbij is zo’n project doorgaans voor de hulpgever en de ontvanger verrijkend.

Via Present Ermelo komen we bij veel mensen over de vloer. Tal van vrijwilligers gaan via ons voor een dag of dagdeel aan de slag. Opruimen, schoonmaken schilderen en diverse sociale projecten zoals wandelen met ouderen, creatief bezig zijn en een luisterend oor.

Het kan allemaal via Present.

Kantoor

Als Present Ermelo maken we deel uit van een landelijk netwerk. Het kantoor van Present Nederland met enkele betaalde krachten en vrijwilligers staat in Amersfoort.

Veel mensen zijn Present in Ermelo en overal in Nederland. We hebben ook een lokaal team en bestuur voor Present Ermelo. Hieronder lees je wie we zijn en waar je ons voor kunt bellen of mailen. Het team van Present Ermelo bestaat uit:

Marjolein Kok - van de Steege

Algemeen coördinator

info@presentermelo.nl

Anneke Wullink

Vrijwilliger administratie

Anja Wise

Groepenbegeleider

Hieronder kun je kort kennismaken met onze bestuursleden.

Jan Hein van Burken

Marianne Heidema - Bakker

Secretaresse

Henny van Silfhout

Penningmeester

Contact

Wil je graag in contact komen met een van onze bestuurders? Neem gerust contact met ons op.