Zet je in via Present

Praktische klus

Lekker praktisch bezig en een dag(deel) je handen uit de mouwen steken voor een ander. Via Present doe je het werk dat jou goed afgaat en een ander helaas niet of niet meer goed kan. Doorgaans kom je bij iemand zonder netwerk. Iemand die contacten in de buurt mist en goed hulp kan gebruiken bij een praktische klus.

Bij praktische klussen kun je denken aan

Schilderen van een verwaarloosde woning

De afgebladderde slaapkamer van een bejaarde vrouw schilderen. Zodat ze weer in een fijne kamer kan slapen.

Schoonmaken en opruimen

Een rommelig huis opruimen van een voormalig verslaafde die zelf niet meer weet waar te beginnen. Samen creëer je letterlijk ruimte in zijn leven.

Opknappen van verwilderde tuinen

Samen een tuin opknappen van een alleenstaande moeder met kinderen die te druk is om dat nog op orde te krijgen. Op die manier zorg je samen voor een fijne en veilige plek voor moeder en kinderen.

Hoe dan?!

We maken het zo eenvoudig mogelijk. Wij kijken naar je wensen, zorgen voor een goede match en bereiden de dag met je voor. Present helpt je helpen.

Het helpt

Wat je ook doet, het helpt altijd. Doorgaans geeft het de hulpontvanger letterlijk ruimte in zijn of haar leven. De groep en jij kunnen daarna terugkijken op een welbestede dag. Je inzetten via Present is altijd zinvol. En ook nog eens gezellig.

Wil jij je inzetten voor een ander?

Graag vertellen we je meer over manieren waarop je kunt helpen. Meld je nu aan of laat ons contact met je opnemen als je eerst meer informatie wilt.