Dit is Present

Dit zijn wij

Op veel plekken in Nederland zijn we Present. We hebben tientallen lokale stichtingen, zo ook in Gouda. Al vele vrijwilligers vonden via ons hun weg naar kortdurende projecten in hun eigen buurt of regio. Hun werk vormt een welkome aanvulling op de bestaande professionele hulpverlening. Daarbij is zo’n project doorgaans voor de hulpgever en de ontvanger verrijkend.

Via Present Gouda komen we bij veel mensen over de vloer. Tal van vrijwilligers gaan via ons voor een dag of dagdeel aan de slag. Opruimen, schoonmaken, schilderen of gewoon een bakje koffie en een luisterend oor. Het kan allemaal via Present.

Kantoor

Als Present Gouda maken we deel uit van een landelijk netwerk. Het hoofdkantoor van Present Nederland met enkele betaalde krachten en vrijwilligers staat in Amersfoort.
Present Gouda heeft een eigen lokaal team en bestuur. Hieronder lees je wie we zijn en waar je ons voor kunt bellen of mailen. Het Operationeel Team van Present Gouda bestaat uit:

Jolanda van Stenis-van Dijk

Anke Meerding

Kees van Welie

Contact

Wil je graag in contact komen met een van onze bestuurders? Neem gerust contact met ons op.