Present in tijden van corona.

Als stichting zijn we volledig afhankelijk van subsidies en giften om ons werk te te kunnen doen. Helpt u mee zodat we Present kunnen blijven in Gouda, juist nu in tijd waar het corona-virus ons hele leven beheerst, maar ook na deze corona-crisis. Juist dan wordt het voor heel veel mensen die deze periode geen hulpverleners kunnen en mogen ontvangen een ontzettende uitdaging om alles weer op de rit te krijgen.

Present Gouda is een belangrijke verbindende schakel in de stad. We maken het mogelijk dat steeds meer mensen omzien naar elkaar. Samen opkomen voor mensen die hulp kunnen gebruiken. Daar wordt iedereen blij van! Om dit werk te kunnen doen heeft Present Gouda jou hard nodig. Om een blijvende impact te houden zijn we afhankelijk van mensen die het ideaal van Present omarmen. Door ons te steunen met jouw eenmalige of periodieke donatie maak je het mogelijk dat we als Present ons werk kunnen blijven doen. Steun Present Gouda en daarmee onze kwetsbare medemens. Samen maken we het verschil!

Present helpt vrijwilligers helpen waar het echt nodig is!

In de afgelopen 10 jaar heeft Present in Gouda met veel vrijwilligers verbindingen gelegd tussen oud en jong, arm en rijk, ziek en gezond. Deze verbindingen zijn goud waard en zeker in deze corona onzekere tijd willen we deze mensen extra helpen en ondersteunen, maar ook de komende jaren willen we in hen blijven investeren. Met jouw steun willen we zoveel mogelijk kwetsbare Gouwenaren weer op weg helpen. Mensen die leven in armoede, een beperking en/of zonder netwerk. We kunnen deze mensen helpen door meer vrijwilligers te werven en in te zetten voor hen die alleen zijn en geen netwerk hebben. Deze vrijwilligers gaan in praktische of sociale projecten hun talenten, tijd en aandacht geven. Help mee en geef onze kwetsbare medemensen nieuwe hoop. Deel deze pagina gerust, want wij zijn dol op vrienden en zoeken zoveel mogelijk vrienden voor onze kwetsbare medemens. Help je mee?