10 jaar Present Gouda: een jubileum!

20-03-2019

In 2019 bestaat Stichting Present Gouda 10 jaar! Een geweldig jubileum, waar we op verschillende momenten in het jaar bij stil staan. Diverse jubileumactiviteiten staan op de agenda. Doe jij met ons mee?

GOUDA HELPT met groepen vrijwilligers
Op zaterdag 29 juni kun jij je inzetten voor Gouda door samen met je vrienden, buren, kerkleden, sportclub, familieleden enz. mee te doen met de grote GOUDA HELPT dag. Dit evenement is speciaal voor groepen vrijwilligers die hun steentje bij willen dragen aan onze lokale samenleving.

Anders dan een gewoon weekend waarop een vrijwilligersteam van Present Gouda aan de slag gaat, zal deze dag veel meer impact hebben. We hopen minstens 10 groepen gelijktijdig aan de slag te zetten: sociale activiteiten en praktische klussen ‘achter de voordeur’.

Het wordt een dag waarbij op diverse plekken in de stad de handen uit de mouwen worden gestoken en ontmoeting, verbinding en het bieden van hulp en ondersteuning centraal staat. Samen met je dierbaren onbaatzuchtig bijdragen aan je directe leefomgeving, dát is de achterliggende gedachte van deze grote GOUDA HELPT dag.

Wil jij meedoen aan ons prachtige doel en samen met anderen de mouwen opstropen? Geef je dan nu op. Klik hier om je aan te melden voor de GOUDA HELPT dag voor groepen vrijwilligers op zaterdag 29 juni. Je kunt kiezen uit een sociaal of praktisch project en voor de ochtend of middag. Vervolgens zoekt Present Gouda een mooi en zinvol project voor jullie en stelt deze aan jullie voor. Is het een match? Dan gaan we aan slag!

Wil je meer informatie ontvangen over de GOUDA HELPT dag op 29 juni? Mail dan naar info@presentgouda.nl.

GOUDA HELPT met inzet van bedrijven
Ben je een Gouds bedrijf en wil je een keer wat teruggeven aan de stad? Doe dan mee met de grote GOUDA HELPT dag voor bedrijven op zaterdag 5 oktober. Dit evenement is speciaal voor bedrijven die hun expertise een dag belangeloos willen uitlenen aan sociale initiatieven ten goede van de maatschappij.

Deze GOUDA HELPT dag stelt bedrijven in staat om teambuilding te combineren met maatschappelijk betrokken ondernemen (MBO). Medewerkers zetten deze dag hun kennis en kunde samen in voor een project buiten het kantoor. We hopen minstens 10 groepen collega’s aan de slag te zetten.

Wil jij de voordelen ontdekken van maatschappelijk betrokken ondernemen en vrijwilligerswerk als teambuildingsuitje? Geef je bedrijf dan nu op. Klik hier om je aan te melden voor de GOUDA HELPT dag voor bedrijven op zaterdag 5 oktober. Je kunt kiezen uit een sociaal of praktisch project en voor de ochtend of middag.

Wil je GOUDA HELPT steunen op een andere manier dan vrijwillige inzet?

Je kunt ook kiezen voor sponsoring van materialen, een bus of aanhanger uitlenen, catering, gereedschappen en meer. Alle hulp is welkom en er zijn diverse mogelijkheden. Neem vooral contact op met Femke de Caluwé via femke@presentgouda.nl om de mogelijkheden te bespreken.