Fiets mee voor Present Gouda!

28-05-2019

Samen op de fiets, geld verdienen voor Stichting Present Gouda?!
Speciaal voor verenigingen, stichtingen en scholen in de Krimpenerwaard en Gouwestreek organiseer Rabobank Hollandse IJssel op zaterdag 14 september 2019 een sportieve dag. Tijdens deze gezellige dag kunnen verenigingen, stichtingen en scholen een financiële sponsorbijdrage bij elkaar fietsen en wandelen.

Hoe werkt het?
Hollandse IJssel in Beweging werkt heel eenvoudig. Voor elke deelnemer die de hele route aflegt stort Rabobank Hollandse IJssel € 10,- (wielrenroute), € 5,- (fietsroute ca 30 km) of € 3,50 (wandelroute, avontuurlijke kinderroute en survivaltocht) op de verenigingsrekening. Het maximaal te verdienen bedrag per vereniging, stichting of school is € 750,-.

Laat ons weten dat je mee wilt doen, via info@presentgouda.nl

Rabobank Hollandse IJssel, een fusie van Rabobank Krimpenerwaard en Rabobank Gouwestreek, is betrokken bij de lokale gemeenschap en helpt deze graag vooruit, door dichtbij het lokale verenigingsleven te staan en ze te helpen hun ambities te realiseren. Daarom organiseren we Hollandse IJssel in beweging! We combineren succesvolle evenementen – Krimpenerwaard in beweging en de Rabobank Sponsorfietstocht – tot een groot sportief festijn.

Krimpenerwaard
Dit jaar bieden wij in samenwerking met TC de Waardrenner en Bureau Mens & Groen twee mooie fietstochten en een wandeltocht door de Krimpenerwaard aan. Voor de kinderen organiseren wij ook dit jaar weer een avontuurlijke kinderroute en een stoere Survivaltocht in het Loetbos. Kinderen kunnen zelf of met hun ouders aan deze tochten meedoen.

Gouwestreek
In Gouwestreek zetten we samen met GRTC Excelsior 3 mooie fietsroutes (2 x 30 km en een wielrenroute) uit. De leden van elke stichting of vereniging in Gouda, Waddinxveen, Boskoop, Moerkapelle, Moordrecht, Nieuwerkerk aan de IJssel, Zevenhuizen en Reeuwijk kunnen meefietsen en geld verdienen voor de club. Ook andere belangstellenden kunnen natuurlijk voor de club van hun keuze meefietsen. Een sportief en gezellig initiatief!