Present Gouda en Mozaïek Wonen verlengen de samenwerking

25-11-2019

We tekenden vandaag een nieuw samenwerkingsconvenant met Mozaïek Wonen. Hiermee wordt de samenwerking weer voor minimaal een jaar verlengd.

Mozaïek Wonen is een middelgrote woningcorporatie in het Groene Hart. Zij verhuren circa tienduizend, voornamelijk sociale huurwoningen, in Gouda, Bodegraven, Nieuwerbrug en Moordrecht. Door de samenwerking met Present Gouda opnieuw te onderstrepen, maakt Mozaïek Wonen hun visie concreet: bijzondere aandacht en zorg voor degenen die dat nodig hebben.

Marjon van Wijk, teamleider Rayon Noord van Mozaïek Wonen, was vandaag aanwezig om namens Mozaïek Wonen haar handtekening te zetten. Annet Perdijk, algemeen coördinator, en Femke de Caluwé, coördinator MVO Bedrijven vertegenwoordigenden Present Gouda.

Voor Present Gouda houdt de samenwerking met Mozaïek wonen een structurele financiële impuls in. Hierdoor zijn we in staat om met onze vrijwilligers wekelijk diverse, hulpbehoevende Gouwenaren te helpen op sociaal gebied of met praktische klussen in en om het huis. Dat kunnen bewoners zijn via Mozaïek Wonen, maar ook andere stadsgenoten die kunnen zijn aangedragen via maatschappelijke instanties. Samen staan we sterker en nemen we sociale verantwoordelijkheid in de stad Gouda.

Blij en bovenal trots zijn we op deze mooie samenwerking.