Rabo ClubSupport: Jouw stem is geld waard!

06-10-2020

STEM OP PRESENT GOUDA: jouw stem is geld waard!
Beste lezer, Stichting Present Gouda doet dit jaar mee met de Rabo ClubSupport. Dit is een jaarlijkse actie van de Rabobank, waarbij leden van de Rabobank kunnen stemmen op deelnemende lokale stichtingen, clubs en verenigingen. En wij kunnen jouw stem goed gebruiken. Ben je lid van Rabobank Hollandse IJssel, ga dan hierheen, klik op de oranje button rechts bovenin en stem op ons!

Jij beslist mee
De coronacrisis raakt onze samenleving als geheel maar ook stichtingen, clubs en verenigingen. Zij vormen het hart van onze samenleving. Met Rabo ClubSupport biedt de Rabobank kennis, een netwerk en financiële ondersteuning aan regionale stichtingen, clubs en verenigingen. Om ze sterker te maken, voor nu en in de toekomst. Als stemmer bepaal jij wie een financiële ondersteuning ontvangt. Elke stem levert geld op. Goed voor Present Gouda én geweldig voor alle mensen die via onze vrijwilligers hulp ontvangen. Help jij hieraan mee en stem jij op Present Gouda? Dan draag je dus je steentje bij aan onze mooie doelstellingen die gericht zijn op een betere samenleving.

Ik wil stemmen
Stemmen is mogelijk van 5 tot 25 oktober 2020. Je kunt alleen stemmen als je lid bent van de Rabobank. Stemmen kan door in te loggen in de Rabo App of op de website van de Rabobank. Vervolgens ga je naar ‘Zelf regelen’ en dan naar ‘Mijn Lidmaatschap’. Daar kun je kiezen voor Rabo ClubSupport.