Tanken, Facebooken of op vakantie om Present te steunen!

13-07-2020

De afgelopen periode hebben we nieuwe donatiemogelijkheden gelanceerd, waarmee je heel eenvoudig Present Gouda kunt steunen. We hebben ze voor je op een rijtje gezet.

Tank & Schenk bij Peut Lagendijk in Moordrecht

Benzinestation Peut in Moordrecht heeft een uniek, maatschappelijk betrokken spaarsysteem bedacht, genaamd Tank & Schenk. Voor iedere liter brandstof die je er tankt, kun je als klant één cent schenken aan een lokale vereniging of goed doel. En je kunt dus ook doneren aan Present Gouda. Zo heb je niet alleen een volle tank, maar ook een goed gevoel.

Zelf zegt eigenaar en ondernemer Pieter van Gennep: “Bij Peut ondernemen we naar eigen idee en ideaal. Het Tank & Schenk-programma is daar een mooi voorbeeld van. Spaarpunten om de zoveelste handdoek te kunnen kopen vinden wij maar niks. Wij gaan liever voor een goed gevoel!”

Peut Lagendijk vind je in Moordrecht aan de Ambachtweg 40. Meer informatie op https://stichtingpresent.nl/gouda/steun-ons/tankschenk/

Doneren via Facebook

Wil jij jouw aankomende verjaardag extra bijzonder maken? Vraag dan geld/donaties voor Present Gouda. Wij kunnen jouw bijdrage enorm goed gebruiken voor projecten die van nut zijn voor de kwetsbaren in de buurt en daarmee voor een betere Goudse samenleving.

Facebook kan jou helpen bij die inzamelactie. Klik op je Facebook startpagina bij ‘Verkennen’ op Inzamelacties. Kies vervolgens voor ‘Zamel geld in voor een non-profitorganisatie’. Daar kun je Stichting Present (Gouda) opzoeken en je inzamelactie publiceren. Jouw vrienden en gasten op je verjaardag kunnen vervolgens gemakkelijk via de Facebook-link hun donatie schenken.

Een leuke en vernieuwende manier om je verjaardag extra bijzonder te maken.

Steun via Booking.com

Booking.com heeft goede doelen de mogelijkheid gegeven om een eigen pagina op hun site te hebben. Als er via die pagina wordt geboekt, doneert Booking.com een percentage van de opbrengst aan de betreffende stichting. Geen extra kosten voor jou dus!

Ga je binnenkort een weekendje weg? Boek dan even via deze link: www.booking.com/presentgouda. Voor jou geen verschil, voor ons een groot verschil! Aan ons logo bovenaan de Booking.com-pagina zie je dat je op de juiste pagina zit!

Meer informatie over deze actie vind je ook hier