Wij zoeken een vrijwilliger Projectcoördinator Flexprojecten

19-02-2020

Present Gouda brengt sinds 2009 mensen in beweging ten behoeve van hulpbehoevenden in Gouda. We organiseren vrijwilligersprojecten voor kwetsbare groepen in de samenleving. Een prachtige omgeving om jezelf te ontwikkelen, netwerk op te bouwen en te werken aan je eigen doelen met behulp van professionele begeleiding.

Functieomschrijving

Als Projectcoördinator ga je aan de slag met onze groep flexwerkers. Flexers hebben zich als individu aangemeld en gaan in groepsverband met andere flexwerkers aan de slag met hulpvragers. Jij matcht hun aanbod met de best passende hulpvraag in ons netwerk. We werken met diverse casussen van cliënten van zorg- en welzijnsorganisaties. Als de match is gemaakt, begint de voorbereidingsfase. Jij plant en organiseert het vrijwilligersproject en verzorgt de communicatie met de hulpverlener en vertegenwoordiger van de vrijwilligersgroep. Je stuurt ook zelf vrijwilligersprojecten aan op locatie in de rol van groepenbegeleider.

Wij vragen

De Projectcoördinator Flexprojecten herkent zichzelf in de volgende eigenschappen:
– Beschikbaarheid voor minimaal 8 uur per week;
– Flexibele beschikbaarheid voor de werkzaamheden op kantoor (ma, di en/of wo);
– MBO/HBO denk- en werkniveau;
– Oog voor detail in de organisatie van vrijwilligersactiviteiten;
– Woonachtig in Gouda of omgeving;
– Een groot hart voor mensen;
– Goede sociale en communicatieve vaardigheden;
– Je staat honderd procent achter de missie en visie van Present;
– Toewijding voor langere tijd.

Wij bieden

Wij bieden de Projectcoördinator het volgende:
– De kans om je te ontwikkelen in het presenteren en organiseren van projecten;
– Het ontwikkelen van een netwerk binnen maatschappelijk Gouda;
– Een gezellige werkplek;
– Begeleiding door ervaren professionals;
– Een mooie kans om echt van waarde te zijn in de stad, de samenleving.

“Heb jij hart voor de stad en voor de medemens? Wil jij klaarstaan voor een ander? Heb jij veel organisatietalent? Dan ben jij de projectcoördinator die wij zoeken!”

Meer informatie

Heb je interesse om als Projectcoördinator Flex-projecten bij Present Gouda aan de slag te gaan? Stuur dan jouw sollicitatie met motivatiebrief en cv naar Annet Perdijk via info@presentgouda.nl. Heb je vragen? Neem dan telefonisch contact op via 06-44256510.

Download deze vacature hier.