Steun ons

Present Gouda maakt het mogelijk dat steeds meer mensen omzien naar elkaar.  Samen in actie komen voor mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken, samen present zijn.
Via Present komen vrijwilligers op plekken waar hulp hard nodig is, we werken samen met de hulpverlening op dit gebied.

Door ons te steunen met jouw eenmalige of periodieke gift maak je het mogelijk dat we als Present ons werk kunnen blijven doen. Help ons mensen helpen. Help ons om blijvend vrijwilligers op de been te krijgen voor een ander. Wil jij helpen de beweging van omzien naar elkaar in Gouda te versterken? Steun dan financieel het werk van Stichting Present Gouda.

Bedankt voor je steun!

Wil jij Present financieel steunen?

Dit kan op meerdere manieren. Je kan ons structureel steunen als vriend of partner of je kunt als donateur ons een financiële bijdrage geven. Graag vertellen we je meer over de manieren waarop je ons financieel kunt helpen.