Tank&Schenk

Een volle tank & een goed gevoel

Met het unieke spaarsysteem Tank & Schenk ben je lokaal betrokken! Voor iedere liter brandstof die je tankt bij Peut Lagendijk Moordrecht (Ambachtweg 40, 2841 LZ  Moordrecht) kun je als klant 1 cent schenken aan een lokale vereniging of goed doel en nu dus ook aan Present Gouda.

Peut Lagendijk Moordrecht

Van harte welkom bij Lagendijk Brandstof, een familiebedrijf dat al 80 jaar bestaat en waar u nog echt geholpen wordt. Wij staan erom bekend dat wij altijd en voor iedereen graag een stapje extra doen. Zo helpen wij onze klanten die moeilijk ter been zijn bij het voltanken van hun auto. Wanneer u naast het tanken ook nog eens onze koffie proeft van vers gemalen bonen, dan zien wij u waarschijnlijk minimaal wekelijks terug. Even snel tanken wordt bij ons: snel even tot rust komen!

Peut Moordrecht bestaat sinds 2014: “Met Peut onderneem ik naar eigen idee en ideaal. Het Tank & Schenk programma is daar een mooi voorbeeld van. Wat heb je liever? Spaarpunten waarmee je de zoveelste handdoek kan kopen of gewoon een goed gevoel. Geen moeilijke keuze toch? Voor elk liter brandstof die je bij mijn Peut station tankt gaat er 1 cent naar een lokaal of landelijk goed doel. Welke dat is, bepaalt de klant op het display bij de kassa. Klinkt goed? Voelt nog beter!” aldus Pieter van Gennep