HET MOOISTE CADEAU VAN 2020!

Verras deze Kerst iemand met een waardevol cadeau: een tegoedbon voor een gezamenlijk Present Project!  Ontdek hoeveel plezier en voldoening het geeft om samen met familie, vrienden of collega’s in 2021 een ander te helpen en te ontmoeten.

Zeker in deze tijd van het jaar kijken we wat vaker naar elkaar om.

Het cadeau dat je geeft is in beginsel een mooi, maar leeg doosje. Jij gaat het waardevolle inhoud geven door via onderstaande button een Present cadeau te bestellen voor diegene(n) waarmee je in 2021 een project wilt gaan doen. Geef aan waar jullie talenten liggen, dan zoeken wij daar een passend project bij. Denk bijvoorbeeld aan: helpen verhuizen, opknappen/schoonmaken/behangen/verven van een woning, het leggen van laminaat of het opknappen van een tuin.

Dit PRESENT Cadeau kost €10,00 (maar je mag natuurlijk altijd iets meer doneren).

Wil je tijdens de projectdag er een lunch bij bestellen? Natuurlijk kan dat ook! We werken hiervoor samen met een bijzonder dagbestedingsproject in Groningen. Een lunch kost € 15,00 per persoon. Dit bedrag moet je dan even bij het bedrag van het PRESENT cadeau optellen.

We sturen je een gepersonaliseerde tegoedbon in een feestelijke verpakking en zorgen er voor dat je die voor de feestdagen in huis hebt.

PRESENT cadeau bestellen