Meehelpen als studentenvereniging, dispuut of jaarclub

Kook je altijd voor je jaarclub of dispuut? Kook nu eens met z’n allen voor groep dak- en thuislozen. Bier smaakt beter na een leuke klus! Dus zoek je nog een activiteit voor een verenigingsweekend of voor je jaarclub, regel dit met Present!

Vrijwilligerswerk doen als student van Groningen

Groningen is gezellig en druk. Een echte studentenstad, met veel jonge mensen vol energie. Maar studeren is duur en naast je studie, vereniging en bijbaan hou je waarschijnlijk weinig tijd over. En toch heb je soms het idee dat je iets wilt doen voor de samenleving. Hier kan Stichting Present je bij helpen. Door je tijd te doneren kan ook jij je met je vereniging inzetten voor jullie geliefde Stad!

Enthousiast?

Enthousiast en meteen een berichtje sturen naar je vrienden? Deel het onderstaande bericht!

“Ik kwam dit tegen en wil het met je delen! Present biedt de mogelijk aan om iets voor een ander te betekenen en tegelijkertijd een activiteit samen te delen. ik ben er enthousiast over. Meer informatie vind je op deze pagina www….. ”

Wat kan je doen?

Voor groepen organiseren wij twee type Presentprojecten:

Icoontjes

• Praktische projecten: helpen verhuizen, opknappen of schoonmaken van een woning of het opknappen van een tuin.
  • Sociale projecten: koken voor dak- en thuislozen, het organiseren van een gezellige middag voor mensen met een lichamelijke of geestelijke beperking of koffiedrinken met eenzame ouderen

Een project wordt altijd georganiseerd op basis van jullie wensen en beschikbaarheid. Na jullie aanmelding nemen we contact op om deze te inventariseren.

Meld je aan of neem contact op voor een gesprek of presentatie.