Jubileum-actie: 10 jaar Present Groningen

31-05-2017

De afgelopen 10 jaren hebben duizenden kerkleden, vrienden, collega’s, studenten, Rotaryclubs… meer dan 1000 projecten uitgevoerd, inmiddels zo’n 150 per jaar. Mede dankzij jouw/uw inzet zijn daarmee duizenden Stadjers geholpen. Bedankt!

Vier dit jubileum met ons mee door:

1. EEN JUBILEUM-GIFT
steun de Present-beweging met een eenmalige gift
Met jouw jubileum-gift maak je de Present-beweging van ‘gewoon omzien naar elkaar’ ook het komende seizoen weer mogelijk. Het zou echt geweldig zijn als jij hieraan bij wilt dragen zodat we nog meer Groningers kunnen helpen het komende jaar. Doneer (met Ideal) via de website ‘Geloof in je project’. We bedanken u in woorden en daden (m.m.v. De Konditorei in Groningen).

2. DE JUBILEUM-ACTIE
samen klussen voor de voedselbank op zaterdag 24 juni a.s.
Wij nodigen je niet uit voor een luxe receptie met lange toespraken maar wél voor een gezamenlijke jubileum-actie t.b.v. de Voedselbank. Vier het jubileum door met ons een dag(deel) te klussen in het nieuwe pand van de Voedselbank in Groningen. Wat is er te doen: sauzen, laminaat-leggen en schoonmaken & opruimen. Zo ondersteunen we de Voedselbank die geweldig werk doet voor de minderbedeelden in Stad. Meld je aan voor deze bijzondere jubileum-actie via onderstaande formulier.

Kun je niet mee klussen en wil je ons wel persoonlijk feliciteren? Kom dan 24 juni voor een bakkie koffie/thee om 10:00 uur of om 15:00 uur. Van harte welkom.