Vacature projectbegeleider

projectbegeleiders gezochtVoor de begeleiding van projecten zoekt Present Groningen vrijwilligers voor de functie van

PROJECTBEGELEIDER (M/V)

Je taak
Je begeleidt projecten die via Present worden uitgevoerd. Je maakt afspraken met de groep vrijwilligers, de maatschappelijke organisatie en de hulpontvanger. Als projectbegeleider ben je verantwoordelijk voor het goed verlopen van een project. Zodra een groep gekoppeld is aan een project ga je met de contactpersoon en de maatschappelijke organisatie op projectbezoek bij de hulpontvanger om de nodige afspraken te maken. Op de dag van de uitvoering ben je aanwezig bij de start en afsluiting van het project en ben je telefonisch bereikbaar en inzetbaar voor onverwachte situaties. Verder maak je een kort verslag van het project. Per project ben je ongeveer 5 uren aan de slag.

Je kwaliteiten
Je kan goed organiseren en hebt uitstekende sociale vaardigheden omdat je met veel verschillende mensen te maken hebt. Ervaring met maatschappelijk werk is een groot voordeel voor deze taak. Bij voorkeur heb je eerder meegedaan aan een project via Present of gaat dat binnenkort doen. Wij vragen van vrijwilligers dat ze achter de visie en missie van Present staan en de christelijke identiteit van Present respecteren.

Voordat je zelfstandig aan het werk gaat als projectbegeleider krijg je een uitgebreide instructie en ga je mee met iemand die ervaring heeft. Eenmaal per jaar is er een bijeenkomst van projectbegeleiders waarin we de werkwijze evalueren en aanpassen.

Voor meer informatie of om je aan te melden, kun je contact opnemen met Harry van Wieren.
Email: info@presentgroningen.nl
of bel: 050 577 8538 (maandag en woensdag)