Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word vriend van Present

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Haarlem het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

word vriend

Vacature

Ziehier ons flexduo Nicolette en Michel; individuele aanbieders van hulp vanuit de motivatie graag ‘iets voor een ander te willen doen’ In dit project werken ze voor het eerst samen. Ze helpen deze week een jong gezin, zonder netwerk, met het leggen van een laminaatvloer in hun toegewezen huurwoning. Dat duurt langer dan één dag. Maar, ze puzzelen flexibel hun agenda’s bij elkaar zodat het toch gaat lukken 👍 Toppers. Project was aangemeld door ambulant begeleider van Lindezorg. Wil jij ook, flexibel, Present zijn? Bel of mail ons dan: info@presenthaarlem.nl ... Lee meerSee Less

1 week ago

Comment on Facebook

Tonny Van Der Vlugt deze club dus!

+ View previous comments

Nog even nagenieten! Firma Exact uit Delft (en wereldwijd) zette zich gister massaal in, via St. Present Haarlem. Ook op zoek naar zo'n toffe ervaring als bv. onderdeel van een teamactiviteit? Bel ons! ... Lee meerSee Less

3 weeks ago

Load more