Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word vriend van Present

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Haarlem het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

word vriend

Present met je gezin

Stichting Present Haarlem heeft 3 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Haarlem

7 days ago

In de week van #Impact waren er ook veel andere en anderssoortige groepen actief via Present Haarlem: een groepje van 5 expats, van de firma Netapp heeft op 26-07 jl. in maar liefst 3 tuinen een verschil gemaakt. Begonnen met een verfklusje in de tuin van een alleenstaande mevrouw mét hernia, daarna een groepje van 3 die zich bij een mevrouw met reuma aan de handen in haar tuin heeft ingezet. Deze mw. was zó blij met het Present zijn van deze jonge mensen dat ze hen een lunch met lekkere broodjes aanbod. Aan het einde van de warme (!) donderdag is de groep gezamenlijk bij meneer Frank (met tragiostoma) aan de slag gegaan. 3 adressen waar de hulp ontzettend goed gebruikt kon worden 👍 dank Netapp-ers ‼️Image attachmentImage attachment
Stichting Present Haarlem heeft 5 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Haarlem

‘Je hebt geen keus!’ Vertelt de alleenstaande ouder met tieners, onder de koffie aan groepje van 5 de Pelgrimkerk. Veel klussen blijven liggen, naast een baan & zorg thuis is dat het laatste waar energie voor is. Dus, de hulp in de tuin, binnen in huis, en andere klusjes hadden een enorme #Impact op deze mevrouw. Het groenafval werd ook nog even naar het stort gebracht. Ze was er zó blij mee! En dat alleen maar doordat mensen hun tijd, hulp en nabijheid aanboden 👍 Er draaiden 3 projecten via Present vandaag; alledrie met #Impact ❤️ ... Lee meerSee Less

3 weeks ago