Als groep

Ontdek hoeveel plezier het geeft om samen met je vrienden, familie of voetbalteam een ander te ontmoeten en te helpen. Present helpt je graag bij het vinden van een vrijwilligersproject. Voor ons is het dé uitdaging om op basis van jullie aanbod een project te organiseren dat bij jullie past en betekenis heeft voor een ander. Ontdek hoe je elkaar op een andere manier leert kennen door als groep een ander centraal te stellen.

Present organiseert en begeleidt

Aanmelden kan met een groep van 2 tot 250 personen. De mensen die jullie helpen, zijn mensen die eenzaam zijn, in armoede leven of kampen met fysieke problemen (ziekte, ouderdom of beperking).

Voor groepen organiseren wij twee types Present-projecten:

• Sociale projecten: koken voor dak- en thuislozen, het organiseren van een gezellige middag voor mensen met een lichamelijke of geestelijke beperking of koffiedrinken met eenzame ouderen.
  • Praktische projecten: helpen verhuizen, opknappen of schoonmaken van een woning of het opknappen van een tuin.

Een project wordt altijd georganiseerd op basis van jullie wensen en beschikbaarheid. Na jullie aanmelding nemen we contact op voor verder overleg.

Geen kosten

Deelname is in principe kosteloos. Eventueel vragen we jullie om een kleine bijdrage te geven voor bijvoorbeeld de inkoop van materialen.

Meld je aan

Aanmeldformulier Groep

Met onderstaand formulier kun je een groep aanmelden voor een Present-project. Wij nemen vervolgens zo spoedig mogelijk contact met je op.